Foros de Raphaelista.com
Home
|
Profile
|
Register
|
Active Topics
|
Members
|
Search
|
FAQ
Username:
Password:
Select Language
English-US
Espaņol-ES
Save Password
Forgot your Password?
All Forums
Foros de Raphaelista.com
General
Bocelli
Note:
You must be registered in order to post a reply.
To register,
click here
. Registration is FREE!
Screensize:
640 x 480
800 x 600
1024 x 768
1280 x 1024
UserName:
Password:
Format Mode:
Basic
Help
Prompt
Format:
Font
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Lucida Console
Script MT Bold
Stencil
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Verdana
Size
1
2
3
4
5
6
Color
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Message:
* HTML is OFF
*
Forum Code
is ON
Smilies
Check here to include your profile signature.
Check here to subscribe to this topic.
T O P I C R E V I E W
carlos1709
Posted - 18/04/2009 : 18:51:30
La unica peticion que hizo Andrea Bocelli fue tener una charla con esteban de jesus.La gente que pago una fortuna por verlo estar de un arrepentido
Foros de Raphaelista.com
© raphaelista.com
Esta p?gina ha sido generada en 0.01 segundos